Tankeställare!

Fick mig en rejäl tankeställare idag när jag och en av mina bättre vänner hade en liten pratstund. Det satte sig verkligen på hjärnan och jag kan inte riktigt släppa det. Tror jag blev ledsen och besviken och arg på samma gång. Vi är två väldigt lika personer. Personer som vill ha uppmärksamhet, får vi inte det söker vi det och som alltid vill vara bäst. Hon sa att du vill alltid vara bäst Elin så till och med jag ger mig och låter dig vinna för i slutändan vinner du alltid ändå. Jag har aldrig riktigt sett mig på det sättet och aldrig riktigt uppfattat mig som sådan heller. Men jag ska tänka på det och verkligen ta åt mig det för om det nu är så, så vill jag ändra på det. Men tror de orden sårade mig och det är därför jag inte kan släppa det. Men jag uppskattar vänners ärlighet, för man ska trots all orka umgås med varandra flera dagar i veckan och då måste man rena luften och prata om sådant här!

Kommentarer
Postat av: Martina

den elin jag känner vill vara bäst och visa sitt yttersta för alla. MEN en mer omtänksam människa har jag nog aldrig träffat, och jag kan inte hålla med om att du alltid vinner för som jag känner dig så skulle du skita i om någon annan "vann" och är bättre än dig. Du vet bättre än att ödsla tid på sådant.. Du unnar folk det och hjälper dem istället att nå dit. Jag tvivlar på att du har ändrats under dessa år Elin. Du är fortfarande Du och det älskar jag och många många mer..

2011-03-10 @ 10:14:08
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0