Livet leker...

Saker och ting rullar på nu, livet leker och jag trivs som fisken i vattnet. Livet är verkligen en fest och det blir precis vad du gör det till. Det börjar bli vår på riktigt. Solen skiner, människor är glada och de har äntligen börjat sopa bort allt grus från gatorna. Som jag längtat!
Idag är en helt vanlig dag, jobb hela dagen lång. Först på salongen och sen på kallbadhuset. Kommer bli en lång dag men i detta vädret kan man inget annat än att vara glad. Har haft en super vecka hitills. Spenderade måndagen i Göteborg med Elin och Erik. Besökte Eriks brors nya restaurang, Pasta Panini verkligen att rekomendera. Sedan ett besök på systemet och Frölunda hem för att åka hem igen. Gårdagen bestod utav jobb och supermysig 3-rätters middag med Rebecca på kvällen.
Får se vad övriga veckan har att erbjuda!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej fina Elin!

Kollade in på din blogg för första gången på ett tag. Kul att läsa lite om vad som har hänt i ditt liv. Efter två månaders vistelse i Indien har jag inte så mycket koll känner jag. Men nu är jag lite mer uppdaterad. Härligt att höra att allt är bra med dig, att du trivs med livet, med nya jobbet och allt annat. Visst är det härligt när man känner sig sådär lycklig! Jag har ungefär samma känsla. Är så otroligt nöjd med Indienresan och samtidigt lycklig över att vara tillbaka på Hålland igen och träffa alla goa människor. Det är bara att njuta. Och som du säger, livet blir verklien vad man gör det till. Jag saknar dig. Synd att vi inte hann träffas när jag var hemma, men vi får väl höras på telefon/skype någon dag! Och så hoppas jag vi ses runt påsk, då är jag hemma på besök igen. Ta hand om dig! Kramar

2011-04-02 @ 12:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0