Effektiv!

Måndag och ledig. Började dagen med en lång och skön dusch och därefter en stor och god frukost. Åkte en sväng till Borås för att besöka Romali och med mig hem fick jag en GHD plattång, kniv. folie, treradsborste,balsam, schampo,mustachvax. Hem till en lunchdejt med Elin. Ner till stan för en fika på torgstallet, kolla lite affärer dör att sedan storhandla. och kvällen avslutade jag i tvättstugan och framför spisen. Lagade mat till mamma, pappa och Sebastian.
Mycket trevlig dag. Man hinner mycket de dagar man är ledig och idag har jag verkligen utnyttjat en på ett bra sätt. Sla säta på ett avsnitt av OC nu och sedan somna. Det är en dag i morgon med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0