Skvallertorsdag..

>Folk säger att de vill att man ska blogga för att de vill veta precis vad som händer i ens liv så att man kan känna sig delaktig och uppdaterad. Men frågan är vill ni verkligen veta allt? Vill ni veta att jag har en finne på ryggen som stör mig något fruktansvärt, att jag slog i lilltån i morses så den är blåslagen, brände mig på plattången så det ser ut som jag har ett stort sugmärke, att jag hatar all reklam som kommer ( miljöförstöring!!!!), att jag inser att min dator borde få sig en omgång den börjar bli lite dammig, att Colorama (tapetaffären) retar gallfeber på mig, hall tapeten har fortfarand e in te kommit den är inte ens tryck än!!, mina gardiner är ännu inte färdiga, det är inte så glamoröst att vara egen företagare som det låter och definitivt inte så lätt........... Listan kan bli oändlig. Men någonstans måste man dra gränsen. Visst jag kan blotta mig och visa mig helt naken, men vill man att halva Sverige ska veta allt om ens liv och kunna läsa om det. Nej skulle jag svara direkt! Ni som känner mig får reda på de smaskigaste tillslut ändå, ni andra får helt lära känna mig bättre ;)
*
Idag är det torsdag vilket innebär skavllertorsdag, har blivit lite utav en tradition att Elin kommer hit och vi pratar om det alla smaskigaste skvallret och roar varandra. Idag kom både Emma och Elin runt sju tiden och vi gjorde fruktsallad satt och tjötade en massa och kollade på handbollen. Frågan är hur mycket vi såg utav matchen, huvudsaken är att vi vet att Sverige mötte Polen och att Sverige vann. Därefter pratade vi lite om våren planer och next up är väl Påsk i Falkenberg. Helgen kommer spenderas i Emmas sommarstuga och påskafton på grand hotell där Hoffmaestro spelar. Sweet! Känner på mig att detta året kommer bli super. har redan en massa att se fram emot och mer kommer.
*
Dags att ta och knyta sig , det finns en morgondag också. och i morgon är det nästintill fullt. det ger vi tummen upp för. Me like. Får mer än gärna fortsätta såhär!''
Hår att dö för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0