Ingenting är som vanligt!

Insåg i morses att inget någonsin kommer bli som vanligt igen. Både skrämmande och roligt på en och samma gång. Jag insåg även att det är nu eller aldrig. Det är jag som lever mitt liv och det är enbart jag som kan styra hur saker och ting ska bli. Man är huvudrollen i sitt eget liv. Så se till att skriv manuset på de vis du vill.
*
Jag har inte hört något ifrån Mia, vet inte hur resan gick eller om hon lever eller inte. Jag hoppas att allt gick toppen och att hon känner att det här kommer bli kanon. Idag har jag varit ledig och måste erkänna att jag har verkligen tagit vara på dagen. Vaknade vid nio, låg och läste lite till klockan blev tio då kände jag att det var dags för frukost. Eftersom jag förra veckan flyttade och inte haft tid och ork och inte vetat hur jag skulle fixa tv:n så har jag sedan i onsdags varit utan tv. Detta kände jag att jag måste göra någonting åt. så jag kopplade i boxern i tv:n köpte sladdar och fixade och donade så nu fungerar den, sen var det dags för mat sällskap fick jag också. Sebastian kom förbi på lunch. Sen eftermiddagen och kvällen har jag ägnat åt att tvätta och städa och även årspermiär för träning. Så nu ligger onyx kortet i plånboken, redo att användas fler gånger. Så här ska vi bli snygga!
*
Men nu är det dags för sängen så jag får min dagliga skönhetsömn innan det är dags för jobb på salongen i morgon!
Sov så gott mina vänner!
Jag har väl aldrig påstått att vi är normala!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kom fram, jag lever och skrattar nu både åt och med mina nya kompisar här på hotellet :D PK

2011-01-11 @ 02:48:32
URL: http://miaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0