Flyttstäda!

Gårdagen kändes som en riktigt lång dag. det var en ledsam Elin som gick ifrån lägenheten. Nu är min gamla lägenhet flyttstädad och klar och jag kan inte annat än att säga att det är delade känslor. En del av mig säger gud vad skönt nu slipper jag det och en annan del säger att den vill ha kvar lägenheten. Jag trivdes ändå såpass bra i den, har många minnen därifrån och det var min första egna lägenhet. Lite som att släppa sin första pojkvän. Det gör man inte i första taget. På måndag är det besiktning och nycklarna lämnas. Det kommer kännas konstigt! Men jag trivs super bra i min nya lägenhet. Ska ta lite kort och visa er en dag framöver. Men dagen avslutades med step och bodybalance på onyx. Jag känner att nu ger jag allt. Det är nu eller aldrig. Känns som jag äntligen har fått motivationen till att träna så då kanske man äntligen kommer se resulta
Stor skillnad!
*
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0