En helt vanlig dag på salongen....

Ännu en dag på salongen/ jobbet. Idag är en ovanligt lugn dag, kan sammanfatta hela januari som lugn. Känns som  hela stan är död just nu. Alla gjorde åt sina pengar inför jul och nyår och ligger därför lite pyrt till och även alla gjorde sig julfina. Ingen jul utan att man är tillfixad i håret eller vad säger ni?! Men det ser redan ljusare ut i slutet av januari och början av februari så jag tackar och bugar.
*
Det är inte det lättaste det där med att flytta. Det är inte bara att köpa en lägenhet eller hyra en och sen flytta in. En himla massa som tillkommer. För de första så ägnades de två förgående veckorna åt att tapetsera, måla och städa i den nya lägenheten. I onsdags gick flyttlastet och nu börjar jag komma i ordning. Men nu är det allt det där med adressändring, ringa och säga upp bredband, el, ringa hit och dit. Så denna lugna förmiddag har jag ägnat mig åt att göra en adressändring, säga upp abonemang på el och bredband, ringa och beställa gardiner och sist men inte minst gjort en grupp på facebook där jag kan marknadsföra mig själv och visa att jag har börjat jobba som frisör.
*
Ska snart äta lite lunch, gå och opsta lite brev och sen klippa lite kunder. Sen efter jobbet bär det av mot onyx för ännu en träning. Beach 2011 here I come!
Dagens outfit!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Martina

du är vacker kvinna och jag saknar dig!

2011-01-12 @ 18:59:43
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är allt för söt Marty! Tack så hemskt mycket. Saknar dig med! Som sagt vi måste träffas snart och nu menar jag det verkligen!!

2011-01-12 @ 23:02:31
Postat av: Linnéa

Åh, vad kul att du har börjat blogga igen! Nu kan jag ha lite koll på vad som händer där hemma, det känns bra! :) Hoppas allt är bra trots alla farväl i veckan, inte lätt det där. Ta hand om dig! Vi hörs! Kram

2011-01-13 @ 18:53:04
Postat av: S-a-r-a

Hello! Haha, jag sa ju att du skulle Iphoneblogga på jobbet! Hjälp, jag är synsk! AHH! Nu kan allting hända!



Ha det bäst snyggo! :D

2011-01-13 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0