Torsdag= skvallertorsdag

Dagarna bara rinner iväg, dålig på att uppdatera är jag med. Helgen passerade som ett yrväder och många saker har hänt. Tankarna rör sig inuti huvudet så jag knappt vet ut eller in. Men en sak som är säker, jag gillart! Förändringar och nya människor som kommer in i ens liv är oftast till det bättre om det inte sparkar undan benen för dig och du faller ner till marken och förlorar andan. Det känns verkligen att det är ett nytt år, ingetning är sig likt. Vännerna är utspridda på olika håll och prövar sina vingar och även jag här hemma prövar mina vingar.
*
Livet är inte alltid en dans på rosor det ska gudarna veta, det är lite som en berg och dalbana går upp och ner. Vi alla har våra dalar och toppar. Just nu känns det som jag är påväg upp mot en topp. Nya saker händer konstant och jag lär mig av allt som händer. Alla gör vi fel någon gång, man fattar fel beslut, säger fel saker, köper fel tröja.... men alltid kan man gå vidare.
*
Jag stod vid ett vägskäl förra året och visste inte vilken väg jag skulle gå. Jag valde att tro och satsa på mig själv och här står jag idag och är egen företagare och hyr stol på klippstudion i Ulricehamn. Jag är inte fullbokad men jag har kunder och jag märker att det bokar på och bokar på så jag ser fram emot att se hur detta kommer att sluta.
*
Idag är det torsdag vilket innebär skvallertorsdag. Så håll i hatten för här ska pratas. Jag och Elin har ännu inte redit ut helgens incidenter och händelser så det ska bli mig ett sant nöje att se hur denna kvällen slutar.
Lite bilder från fredagens händelser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0