Underbart!

Jag lovar jag äter inte pasta och ost och skinksås varje dag men som alltid är ursäkten jag har inte haft tid. 5min varje dag, ja Mia jag vet det är inte mycket men de 5 min som krävs finns inte alltid. Det handlar om att prioritera och som ni märker är inte det min starka sida att prioritera bloggen.
Helgen är förbi och jag ligger i sängen med ett leénde på läpparna och pratar med Mia och Sara på skype. Fredagen var det jobb hela dagen dels på salongen och sen ute på resaturangen. 5 rätters italiensk meny stod på menyn. Kände mig aningens osäker och förvirrad och kände att jag ljög alldeles för mycket den kvällen. Eftersom jag inte kunde menyn och vinerna och man inte vill visa sina svaga sidor ljög jag ihop lite saker för att det skulle låta bra. Vad gör man inte för att visa sig från den bästa sida? Kvällen avslutades på hotellet med fulla/ trevliga vänners sällskap.
Lördagen spenderades på A6, var på tok för mycket folk för att orka shoppa ngt så fick bara med mig en parfym hem. Får göra ett nytt försök en annan gång då det inte är lönehelg. När jag kom hem sen lagade vi mat hos Elin. God mat, god dryck och trevligt sällskap. och kvällen avslutades sedan hos Rasmus som hade inflyttningsfest.
Idag har varit en lugn dag såsom söndagar brukar vara. Lite städning, matlagning och soffhäng. Kände att man behövde göra något så gick på bio. Min låtsasfr fick det bli. Ett riktigt bra avslut på denna helg. Nöjd och belåten med helgen och kan bara samanfatta den med ett ord. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0