Icke!

Har laddat nu i evigheter känns det som för att ta steget att klippa lugg. Gick till salongen i hopp om att maggan skulle ha en lucka för att hinna lägga i lite färg och klippa lugg på mig men icke. Blev en kort promenad för min del istället  och sedan hem igen för att betala räkningarna. När man var liten så var det enda man önskade att bli vuxen (stor) men då visste man inte innerbörden utav det. Att det innefattade tvätta, handla, laga mat, betala räkningar.....  Vad man än gör så kostar det, allt i denna värld kostar. Hur du än gör så kommer du aldrig undan det. Jag skulle vilja ha en mega lön så jag kunde spendera pengarna på precis vad jag ville. Se mitt sparkonto öka i rasande takt. En stor öppen lägenhet med en mega terass som man kan avnjuta en kall öl på somrarna. Men jag är nöjd med det jag har. Jag har vänner och familj som jag älskar, ett jobb som jag trivs med en lägenhet som jag börjar trivas allt mer i. Tak över huvudet,mat för dagen . Vad mer kan man begära?
Idag är jag ledig och ska spendera dagen med mamma. Vi ska åka bland annat ut till dalsjöfors och kolla in lite småbutiker. Kanske följer med ett och annat smått och gott idag. Jag och mamma är ju lite smått beroende på små grejer och inredning! :)
Ska försöka hinna med en fika hos mormor och morfar med. Var ett tag sedan sist och kanske ett träningspass på kvällen. Älskar mina lediga måndagar särskillt de dagar man är effektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0