Återigen måndag

Jag skulle vilja stanna upp tiden, ha fler timmar på dygnet och kunna njuta ännu mer. Dagarna bara rusar iväg och det känns som man inte hinner någonting. Idag har jag varit med mamma i Dalsjöfors och kollat i lite mysiga butiker. Det fick följa med mig ett och annat hem som jag pryder min lägenhet med. För varje dag som går så känner jag mig bara mer och mer hemma här. Jag och mamma pratade om hur det är att flytta ihop med någon och konstaterade att det ofta blir en krock då man har två helt olika stilar. Vem är det som bestämmer hur det ska se ut? vems stil väljer man? Det handlar om att kompromissa kanske handlar det om att hitta en snygg mellanstil som båda kan känna sig hemma och bekväma med. Än är det inget som är aktuellt och det tackar jag gudarna för! Jag trivs bra att bo själv, få gå upp när jag vill, äta när jag vill, städa när jag vill ha. Framförallt ha allt i den ordningen jag vill ha!
Nu ska jag snart iväg och träna och sen blir det film hos Mr X. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0