Äntligen!

Knappt halva dagen har gått och jag längtar redan hem till min lägenhet framförallt för att se hur hallen blivit. Min halltapet har äntligen kommit och pappa är snäll och har lovat att sätta upp den idag. Kan det bli bättre? Äntligen kommer alla tapeter vara uppe och nu är det bara lite små fix kvar. Måste försöka ta lite kort och lägga upp så ni kan få se hur fint det blivit,
*
Har varit en lugn dag i dag på salongen. Trodde januari var lugn men februari verkar vara lugnare. Nästa kund kommer inte innan 15.00 så har lite tid att slå ihjäl. Skulle gärna vilja gå hem och hjälpa pappa men någon måste vara på salongen och vakta och svara i telefonen i fall att det ringer. Vad ska man göra för att locka hit mer kunder? Det här tar kålen på mig, jag är inte vad vid att ta det lugnt. 110 % ska det vara konstant hela tiden. Får se det som själsterapi, kanske äntligen kan lära mig att slappna av och ta det lugnt!
*
Nu är frågan träna eller inte träna efter jobbet?! Eller bara lägga sig i soffan och ta det lugnt?
Såhär lämnades hallen i morses. Jag väntar med spänning på det färdiga resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0