Tired....

Gårdagens jobb börjar kännas i kroppen nu. En full förmiddag/eftermiddag på salongen och sedan en lång kväll på Kallbadhuset. Kroppen är inte skapt för att jobba så, vill man så går allt! Frågan är bara hur länge man kommer orka?
Sitter och lyssnar på P&L spellistan och kan verkligen inte bestämma mig om man ska eller inte ska åka. Allt har sina fördelar och nackdelar. Känns som det kommer bli en hel del utgifter i sommar. Dels P&L och min tatuering och 100 andra saker man vill göra.. Man är tyvärr inte gjord av pengar, synd är det!
Sitter och inväntar min sista kund medans jag klickar hem några saker från hm ihopp om att våren snart vill visa sig. Ikväll kommer pappa på besök och ska lämna av ett olivträd som jag ska smycka ballkongen med. På lördag ska vi åka och kolla på möbler. Så nu är jag i full gång och snart kan jag sitta på min härliga balkong.

Kommentarer
Postat av: Mia

Nästa år ska vi sitta där i gassande sol och en öl i handen!

2011-04-16 @ 06:54:57
URL: http://miaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0