Lunch time!

Lunchen är uppäten, papperna inlämnade till revisorn, pengarna insatta, kontoutdraget gjort, ringt de x antal samtal jag skulle, hotell bokat till London och de sista räkningarna betalda och dagen är inte ens slut. Det känns underbart. Sitter och inväntar min nästa kund medans jag sitter och chattar lite med min kära kusin Frida som jag ska besöka i Göteborg på Söndag. Denna veckan är väldigt uppbokad har jag insett, trodde att det skulle bli en utav de lugnare men icke.
Måndagen tvättade jag och städade på morgonen/ förmiddagen. Jobbade sedan 15.00-23.00 på restaurangen. Kom hem gick och lade mig. Upp och jobba på Tisdagen, efter jobbet bar det av hem till mamma och pappa för lite mat och sen ut till Jysk och kolla på möbler till min balkong. Utan resultat. Måste leta vidare någon annanstans för nu närmar sig våren med stormsteg. På kvällen kollade jag på film med X, somnade sent och vaknade trött. Jobb hela Onsdagen. Ner till mormor och morfar på kvällen för kvällsmat, hem till Elin och Emma för filmmys och sen raka vägen hem och somnade på stört i sängen.
Ikväll är det träning som gäller och sen lite mys med X. I morgon är det jobb hela dagen på Salongen och sen ut till restaurangen för ännu mer jobb. Frisörmässa på lördagen och kvällen är ännu inte planerad men det kommer. Söndagen till Göteborg för att träffa Frida.
Jag klagar inte, jag älskar att ha mycket runt omkring mig konstant hela tiden och allt blir 100 gånger lättare när det börjar bli vår! :)

Kommentarer
Postat av: Martina

du har en mr X!!!!! :D

2011-04-07 @ 17:59:51
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag vill också på frisörmässa :D Vart är den? hoppas inte i Skövde! haha

2011-04-07 @ 18:14:59
URL: http://miaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0