Hela livet är med mig......

Sitter mitt ute i sjön och känner vinden i mitt hår och att hela livet är med mig. Det är nu vi lever och det är nu vi ska göra det vi alltid velat och tänkt göra. Varför inte göra det idag istället för imorgon? Vem vet hur morgondagen ser ut? kanske slutar den med ett brutet ben, ett sjukhusbesök eller något helt annat.
*
Idag var det en heldag med Mia kan inte minnas när vi två blondiner sågs senast. Ibland kan det behövas två blonda huvuden för att lista ut vägen till Tranemo, eller bestämma vad vi ska äta, vart vi ska gå. Vi är som helan och halvan så olika men ändå så lika och kompletterar varandra väldigt bra. Fotade lite i det underbara höstvädret ute vid torpastenhus, lyckades sätta mig på en sten mitt ute i vattnet utan att plumsa i, Great Elin. Åkte därefter och kollade på hockey där jag lyckades fälla en och annan mindre smart kommentar men jag erkänner helhjärtat jag är inget vidare på det där med sport men jag försöker i alla fall! Men jag kan så mkt annat, jag har tex en handväska som man skulle kunna döda för. Den har allt verkligen allt. Så sent som igår kom min kam till användning som skrapa till bilen inte så dumt, påhittig, klumpig, charmig, knasig ..... Vad mer ska jag säga? Jo att har ni ingen skrapa till bilen så går en kam lika bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0