Tidsoptimist, ja tack!

Att tiden är för kort och att det finns på tok för få timma på dygnet har jag många gånger konstaterat. 6h hade jag inte tackat nej till, 6h till hade gjort så mkt och jag hade hunnit med så sjukt mycket mer. Men eftersom att jag är som jag är tidsoptimist och tror att jag är stålkvinnan själv, tar jag på mig alldeles för mkt jämnt när jag nätt och jämt klarar av hälften. Kanske skulle jag stanna upp en sekund och andas ut för att kunna leve någorlunda hälsosamt när jag sedan blir 40. Detta häktiska tempo får sina konsekvenser. När jag nu äntligen tagit mig till ica för att handla och betalat glömmer jag givetvis att packa ner det viktigaste som jag gick dit för nämligen bröd och ägg. Så är det att vara tankspridd och aningens klumpig. Men jag kan glädja er med att inget mer blåmärke än så länge!

Kommentarer
Postat av: Marty

Du är väldigt vacker min vän. Saknar dig!

2010-10-15 @ 14:13:17
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0