För hård tandborste........

En varm dusch, en dunder frukost, ljuvlig musik och en alldeles för hård tandborste och nu dags för jobb. Att man aldrig kan hitta en tillräckligt mjuk tandborste så man slipper blödande och irriterande tandkött, och jag vill tillägga att jag har nog aldrig tänkt tanken att det kan vara mitt borstande som orsakar detta problem. Lättare att skylla på tandborsten som inte kan försvara sig själv, som inte kan föra sin talan utan slängs i papperskorgen så fort han inte kan tilfredställa mina behov på rätt sätt!
*
Idag är det en underbar dag ,det är strålande solsken och höst. Äntligen börjar träden skifta i röd och orange skalan, jag säger bara Me like. hade önskat att jag hade varit ledig så jag kunde ut och fotat lite men får bli en annan dag. Detta är långt ifrån den sista underbara höstdagen detta året. Så ni som är lediga ut och njut av det fina vädret istället för att hänga upp er på små problem som för hårda tandborstar ;)
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0