Pencillin!

Det verkar bli lugnt för mig framöver. När jag vaknade i morses kändes det som jag hade världens förkylning på gång. Gick upp halv sex i mores och började jobba vid halv sju. Frukosten gick riktigt bra. Allt varmt och det kalla var färdigt tio minuter innnan öppning, börjar få lite rutin nu. Verken i kroppen släppte inte. Så efter dagens pass i Bistron gick jag till sjukstugan och fick det bevisat att jag har en infektion i kroppen och ska nu äta penicillin i 10 dagar nu. Bara jag blir bättre så känns allt okej. Nu ska jag hjälpa Malin att stänga och bege mig hemåt. Men lovar att uppdatera bättre!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Marty

din stackare! men du fixar detta! med mig är allt bra, med dig? hur är livet i fjällen?

2010-01-09 @ 14:06:30
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja herregud det är bara en fis i rymden! =) Det är bara bra med mig. Livet leker här uppe och jag trivs hur bra som helst! ångrar inte att jag åkte hit upp =) Men hoppas man får se ditt vänliga ansikte igen!

Kram

2010-01-09 @ 16:28:28
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0