I still haven't found what Im looking for

En sak som är säker är att jag är glad för det som hände innan jag åkte. Jag vet inte hur jag hade klarat att vara här uppe annars. Ett distansförhållande är något som jag aldrig har varit mycket för och kommer aldrig att vara för. Jag har varit med om folk som har haft distans förhållande, hur de har kämpat, hur de har försökt att få det att fungera. Jag säger inte att det inte fungerar och drar alla över ett sträck. Men för många är det jobbigt. Särskillt om man ska upp och säsongsjobba. Det är ett helt annat liv än hemma, man lever annorlunda, ser på saker annorlunda. Ingenting är som hemma. Man utvecklas åt två olika håll. Svartsjukan är svår att undvika och man har svårt att hålla koll på varandra. Men samtidigt ett förhållande bygger på tillit och kan man inte lita på varandra tycker jag man borde ta sig en frågeställare och fråga sig själv om det verkligen är rätt. Jag vet att om jag hade haft ett förhållande nu hade jag mått hur dåligt som helst, jag hade haft hemlängtan utan dess like. Jag har helt enkelt inte hittat den rätta än. Men den kommer!

Kommentarer
Postat av: Marty

Allt är bra med mig, men hur är det med DIG? känns allt okej där uppe i kylan? :)

2010-01-24 @ 10:49:31
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: elindahlén<3 -FOTOBLOGG-

FIN blogg!:)



Nästan samma namn ;)

2010-01-24 @ 20:10:02
URL: http://elind.blogg.se/
Postat av: Linnéa

"Den rätte" kommer nog så småningom! Det är jag säker på. :P Har förresten återupptagit mitt bloggande nu! :) Hoppas allt är bra med dej annars! Vi hörs! KRAM!

2010-01-26 @ 13:31:01
URL: http://linneacharlottalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0