Godnatt!

Dagen lider mot sitt slut och det är alldeles strax dags att lägga sig i sängen för att sova. Jobbade P-mat idag ( personallunch). Idag var en dag som var helt olik alla de andra dagarna i personalmatsalen. Denna dagen var det faktiskt riktigt mycket att göra, det var en riktig rusch. Det har det inte varit på riktigt länge. Kanske pga att det var god mat, efetrlängtad mat. Fläskkareé, brunsås och potatis. Så denna dagen gick riktigt fort. Inga bränsår, där ljög jag. Alltid lyckas jag på något sätt bränna mig eller på annat sätt skada mig. Kanske för att jag omedvetet vill märka mig med minnen från stöten för resten av mitt liv. Dock kommer jag kanske inte vara lika snygg om jag ska fortsätta i denna stilen. Kansk borde satsa på ett bränmärks tatuering istället??
*
Kvällen spenderades med 4h prat i köket. Helt ofattbart. Kändes som vi högst satt där i 1h men icke. Idén till personalfesten om 1,5 vecka är färdig. Vi har färdigt vad vi ska vara utklädda till. Temat är rymd men vad vi ska vara utklädda till kan jag tyvärr inte avslöja men ni får gärna gissa. Färgen ska vara svart.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0