Godmorgon!

Godmorgon! Ännu en ny dag och dags för jobb. Denna dagen blir inte allt för jobbig. Börjar 11 och slutar 15.00 så ska inte klaga. Gårdagen var toppen. Skidåkandet blir bara roligare och roligare och känns som jag börjar få tillbaka tekniken, att det kan sitta i efter 6 år. Så för er som tycker att jag ska fortsätta åka snowboard kommer jag tyvärr göra besvikna. Skidåkandet lockar allt mer just nu och det känns mer aktuellt men givetvis tänker jag fortsätta åka snowboard också! Så idag efter jobbet ska jag, Johanna, Sussie och Sabina gå och kolla på både snowboard och skidor så förhoppningsvis är jag ägare av ett par nya skidor när länen kommer. Känns great.
*
Att leva som säsongare tar på kroppen. Man blir otränad om man inte envisas med att gå till det lilla gymmet vi har tillgång till och detta bidrar till ökning av vikten och givetvis är det inte bara att man inte tränar utan mängden alkohol, kostvanor, brust på sömn ..... listan kan bli oändlig. Därför har jag bestämt mig för att se övermitt liv. Så det inte slutar med att jag kommer hem tjock om en kötbulle. Vore inte så kul tycker jag inte. Så igår var det ännu en ny start på mitt liv. Ni som känner mig vet att jag har haft några sådana starter genom åren och om de har föjlts bar eller dåligt behöver jag nog inte tilllägga här. Men Nu är det dags för mig att göra mig i ordning för att så småningom gå till jobbet. Ha en underbar dag!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Marty

hörru snygging, ryck upp dig! Inte ska du behöva ta en sådan nystart (igen..) Du lever livet där uppe! Önskar att jag fick den möjligheten :) Ta en nystart när du kommer hem isf!

2010-01-21 @ 17:20:40
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0