Rörigt!!!

Att datumet blev flyttat har rört till det en hel del. Inte bara i mitt huvud utan även hur jag tar mig upp. Hade det varit i December hade det inte varit några problem alls för då har alla fjällexpress bussar och skidbussar börjat gå. Men nu är det i November jag ska åka och då går det ingen buss alls. det enda alternativet jag hittat är att jag åker tåg ifrån Borås eller Göteborg klockan 05.01 och är framme vid 20.00 ungefär och då är det ett x antal byten. Så här lågt tänker jag inte sänka mig, det gör jag inte. Jag tänker inte åka så länge och byta säkert 10 gånger för att komma upp till Stöten. Måste finnas ett annat alternativ. Jag vet att pappa hade kört upp mig om han hade kunnat men jag vågar inte lita på att han kommer orka det feer hans kommande operation. Jag måste helt enkelt få en annan vänlig själ att köra mig upp för det skulle verkligen vara guld värt!
*
Nu är jag hemma igen efter att ha lämnat in bilen för att byta till vinterdäck och efter att ha lunchat men Petra, Linn och hennes pojkvän. Var verkligen kul att träffa Petra, var ett tag sen sist. Hade en hel del att ta igen och prata om. Jag hoppas det kommer gå bra på hennes nya jobb och att hon en dag kommer uppfylla sin dröm. Vem vet vi kanske båda hamnar på Cypern nästa år ;)
*
Nu är det snart dags att göra sig i ordning för att åka på lite julmys då min morbrors tjej har lite öppet hus och visar lite nya produkter ifrån märket hon säljer. Så kommer bli lite hudvårdsprodukter, smink m,m. Allt som killar älskar ;) Behöver köpa lite rengöring och krämer nu innan jag åker så att min hy inte faller ihop helt och hållet.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0