Onsdag 11 November

Godmorgon!
Det blir ingen shoppingresa idag med mormor. Hon hade inte sovit något i natt och kände att orken i kroppen inte fanns där så istället blir det till att omplanera dagen. Det är inte lätt att hitta någon att fördriva tiden med eftersom de flesta jobbar eller har något annat för sig. Men jag vet vad jag ska göra idag. Idag blir det att gå ner med Stina ner till stan för att hitta lite inspiration till min nästa tatuering. Jag säger bara tänk väl efter innan du gör din första för det lär inte enbart bli en utan det blir fler. Blir som ett beroende ett mindre missbruk ;) Men jag älskar verkligen min tatuering, ångrar verkligen inte att jag gjorde den. Skulle gärna vilja visa er den men måste installera och grejja med kameran så jag kan koppla den till datorn. Men jag lovar att jag kommer med bild snart.
*
Därefter blir det att åka ut till Gällstad och hälsa på Josefine och kika lite på underställ som jag måste ha med mig upp. Sen Får jag se vad som händer. Dagen är ännu ung och det kan hända inprincip vad som helst.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Marty

jag ahr ju inte ens sett den :O

2009-11-11 @ 22:03:05
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Elin

I know! Väldigt dåligt. Men snart så =)

2009-11-12 @ 08:35:48
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0