Måndag 16 november

Ännu en ny måndag vilket betyder en ny vecka med nya krafter och tag. det är mindre än två veckor kvar tills jag åker och tiden går så fort så kommer väl inte hinna reagera innan det är dags. Det är fortfarande mycket kvar att göra men det börjar lätta lite på listan med saker att göras i alla fall. Idag har jag ringt lite samtal och det tog hela förmiddagen. Det tar tid när man hamnar i telefonköer och dylikt. Ändrade min synundersökningstid så jag säkert får mina linser innan jag åker, avbeställde mitt mobilabredband och beställde istället från en annan operatör. Ringde till vårdcentralen för att kolla när den allmäna vaccinationen börjar och den börjar idag så får se om jag tar den.
*
Har inte planerat så mycket för idag mer än att klippa min kusin Alexander, gå ner och träna en sväng och troligtvis bli vaccinerad. Sen kanske det blir mys med Josefine ikväll får se hur kvällen artar sig. Veckan kommer inte vara svår att fylla och jag önskar ibland att det fanns fler dagar på veckan och fler timmar på dygnet. Känns inte som det räcker till. I morgon är det äntligen dags att gå till frisören och fixa håret men har inte bestämt mig hur jag ska göra det än så får helt enkelt se hur det blir. Nu ska jag betala lite räkningar, göra mig en smoothie innan Alexander kommer.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0