Dystra tråkiga söndag och bara 26 dagar kvar........

Dagarna bara går och det är 26 dagar kvar tills jag lämnar Ulricehamn för ett säsongsjobb i Sälen. Det känns fortfarande overkligt, kommer nog inte kännas på riktigt förens jag är där uppe. Jag ångrar inte att jag tog denna chans men det som känns jobbigast är att lämna allt här hemma. Men jag kommer hem, jag är inte borta i all evighet och förmodligen kommer det kännas som jag inte missat ett dugg. Ångesten kryper allt närmare och det känns som jag inte kommer hinna med allt innan jag åker, får prioritera vad som känns viktigast. Kollade just mina mejl och såg att datorn väntas komma antingen i morgon eller på tisdag vilket gör mig betydlig mycket gladare denna tråkiga dystra söndag.

Gårdagen blev inte som den var planerad. det blev Borås på dagen med Stina för att shoppa lite smått men kom inte hem med något alls, starkt gjort av mig. Får vänta lite, det är trots allt lite som måste köpas. Allt som hör vintersport till. Men den eviga frågan är om jag ska köpa Skidor eller snowboard?
Det skulle blivit en tjejkväll med bowling och dylikt men fick iställlet rycka in och jobba. det kommer fler tillfällen men dock är det bara 3 helger kvar innan jag åker. Jag vet att jag gjorde er besvikna och hoppas att jag kan återgällda detta någon gång. Men saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig. Efter jobbet kände jag ett väldigt sug på att ut och festa men är glad att jag bestämde mig för att stanna hemma och kolla på tv. hade inte varit så kul att vakna upp tröttare och segare än vad man redan är ;)

Jag hoppas på en bra Söndag trots vädret. Vore perfekt med en film och bara mys. Får se vad som händer. Hoppas på att kunna reda ut ett och annat under dagen. Misstolkningar finns det alldeles för mycket av, särskillt när man försöker ta något över sms. Big no, no! Att man aldrig lär sig ;)



Snart är du äntligen min!






Over and out!

Kommentarer
Postat av: Martina

finally Elajn! fortsätt så här :)

2009-11-08 @ 12:42:32
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag visste väl att jag skulle göra dig glad! =) Nu är jag tillbaka!

2009-11-08 @ 12:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0