Versace " Bright crystal"

Gjorde ett tappert försök igår att hitta en ny parfym att tycka om men var nästintill dömt att misslyckas. jag säger en sak medans min hjärna säger en annan och på så sätt uppstår det konflikter. Det är omöjligt tat hitta en parfym som jag tycker så mycket om som Versace " bright crystal" men samtidigt känns det tråkigt att köra på en och samma varje gång. Men är man nöjd med något kanske man ska fortsätta i det spåret. Varför byta när allt känns bra och man inte tröttnat? Finns inte riktigt någon bra anledning till det, bara att nytt är kul. Så kanske får vara tråkig att köra på den igen, men skit sak samma. Tycker man om något så tycker man om det och det är väldigt svårt att gölra någonting åt. Antingen tycker man om det eller inte, det är sällan det finns något mellanting. Så kanske borde ta mitt förnuft till fånga och gå och köpa hem den. Just för att få lite förändring ;) Så har ni inte luktat på den innan så ger jag er rådet att göra det, den är underbar! =)





Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0