Varför inte införa lite mer positiva tankar i vardagen?

Varför inte blicka frammåt och se positivt på alla förändringar som kommer ske inom en månad. Jag är nästan säker på att alla känner ångest över att sluta skolan men samtidigt en oerhörd lättnad att äntligen slippa det. Ni är inte ensamma, finns miljader människor som känner likadant. Så varför må dåligt över det? se det istället som något positivt. Nu har du möjligheten att göra det du vill utav livet. Du kan fortsätta läsa, jobba resa göra allt som du inte kunde när du var bunden till skolan. Jag har mått dåligt över att studenten närmar sig mer och mer men samtidigt mår jag inte bättre över tat oroa mig. Jag har ett jobb, ett hem och det är det man kan begära just nu. Att flytta hemifrån får komma senare när ekonomin tillåter det och när jag själv känner mig redo. det är rätt bekvämt att bo hemma måste jag erkänna.
Även om det är mycket just nu och jag lider av tidsbrist så får jag det ändå att gå runt. jag jobbar mycket hellre än att bara sitta hemma och inte göra någonting, rastlös som jag är måste jag ha något planerat.




Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0