Torsdag 14 maj

Snart drar jag mig tillbaka, har varit en lång dag idag. Det blir bara kämpigare och kämpigare att gå upp och man känner verkligen hur trött och utmattad man är. Men det är inte mycket och långt kvar så snart får hjärncellerna vila medans kroppen får sätta igång på fullt allvar och jobba. Har varit i salongen nästintill hela dagen. Packat ihop min vagn och mina saker inför helgen. Blev en himla massa, tur att jag hade hjälp till att bära ut allt till bilen. Har övat allt möjligt allt från himmel och gjord och är inte värt att nämnas. Sen efter salongen bar det av till konstmuseét där HvFr06B återigen bjöd på sig själva. Mycket trevlig dag som avslutades hos Mia.
Det är mycket som ska göras och mycket som ska hinnas med och hälften glömmer jag men det som glöms försöker jag inbilla mig själv är nog inte så viktigt. I morgon är det nationellt prov i matte och ska jag vara ärlig så kommer jag knappt ihåg något men jag hoppas att det går vägen så jag i alla fall kan skrapa ihop ett G. Bättre än ingenting. Jag är tacksam för de i min omgivning som ställer upp för mig nu, för det är nu jag behöver er. det är fel tidpunkt att dra sig undan bättre att stanna kvar som ett stöd för behöver det, svårt att orka med detta själv man tvivlar på tron på sig själv. Men jag hoppas att det går vägen!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0