tisdag 19/5

Idag var det en kort men intensiv dag i skolan. Som inehöll bland annat egenhårvård. Tack och lov är utväxten borta nu lagom till balen så känns otroligt bra. Slipper man ha den på balen. Jag börjar bli nervös för balen på fredag just för vad som kan hända. Jag vet inte riktigt vad människorna i min omgivning är kapabla till så det kan nog ställa till med en scen bara för att det är min födelsedag. Men ska sluta oroa mig för detta nu. Har annat att konsentrera mig på. Jag och Mia var och kollade på kamera idag och är verkligen hur sugen asom helst på att köpa en men det återstår att se om det blir någon, denna lutar det åt i alla fall!



Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0