Studentpresent???

Nu måste jag ta tag i att komma på vad jag önskar mig. Till min födelsedag är det i senaste laget men till studentpresent. Det är många som frågar vad man önskar sig och jag har ingen aning om vad. Men här är några förslag på det som jag önskar mig:


Pengar till en systemkamera som jag länge velat ha!

Thomas sabo smycken i alla former tackar man inte nej till. Både armband och berlocker!


Presentkort på Ikea. Till den dagen då man tar steget att flytta hemifrån.

Det är väldigt svårt att komma på något vettigt och bra att önska sig. För man vill önska sig något man komme rihåg. Men jag ska göra mitt bästa och tänka på saken men detta är i alla fall en början! Har suttit hela kvällen och funderat och funderat men inte kommit på särskillt mycket. För det är svårt att önska sig saker till man flyttar hemifrån efetrsom jag inte vet vad jag kommer ha för stil. Men kommer jag på något mer lovar jg att uppdatera! Men nu är det snart dags för sängen så ska sakta men säkert bege mig mot att göra mig i ordning! Godnatt sov så gott! Kommer ni på något bra man kan önska sig får ni gärna komma med förslag!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0