Måndag 13 Maj!

Idag försov jag mig, vaknade 7.10 när bussen vanligtvis brukar gå. Jag fattar inte varför jag inte ställde klockan igår men var förmodligen alldeles för trött för det. Insåg att det var ingen idé att stressa för mycket eftersom hela dagen skulle bli förstörd då, så bestämde mig för att ta 07:45 bussen. Fick mig en trevlig överraskning när jag kom till busstationen, där kom Rebecca och henne har jag inte träffat på jätte länge, så kanske var det meningen att jag skulle försova mig. Lektionen iskolan bestod utav kultr och stilhistoria vilket inte är jättekul, att stå och göra gamla frisyrer som ingen vill ha och som är groteska är ingen höjdare men även den lektionen gick fort. Därefter åkte jag och mamma till dalsjöfors för att kolla på örhängen till balen och hittade ett par som kommer bli suveräna, men ett större problem. Balklänningen har blivit förstor så måste komma på en lösning till det. Men det löser sig alltid. Kunde förutspå detta efetrsom min vikt ständigt pendlar upp och ner. Därefter var det dags att rulla permanent på Frida och klippa hennes syster och resterande dagen har bestått utav plugg. Så kan så smått erkänna att mitt huvud är inte med, så kanske dags att sova. Så man orkar med morgondagen!




Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0