Livet blir vad man gör det till!

Det är dags för förändring för detta håller inte i längden. Lever som en zoombi helt i min egna lilla värld fullproppad med allt vad skola heter. Men efter denna veckan och denna helgen hoppas jag på att det är över och man kan hitta tillbaka till sig själv igen. Kan inte påstå att jag varit mig själv det senaste, har focuserat på att få in allt i tid och att få allt färdigt så nöjen och vänner har fått läggas åt sidan. Men efter det är det dags att få nya krafter och ta tag i livet igen.
Jag tror att allt som händer har sin mening och allt ont för med sig något gott och vise versa. Det senaste har det hänt väldigt mycket som just bevisat detta. Bara för att något inte blir som man tänkt sig eller hoppats på behöver inte det betyda att det är något dåligt. Antagligen var det inte meningen att det skulle gå vägen och det finns uppenbarligen andra planer för ditt liv. det känns tryggt att tänka så. För jag tror verkligen på att allt har sin mening. beror bara vad man har för inställning till det. Livet blir lite vad man gör det till!


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0