Yeah right!

Ny vecka igen och ny måndag. Färdig med engelskan eller nästan det återstår bara de nationella proven. Så är som gott som ledig återstående lektioner om vi inte har nationella vill säga. Great!  Gör mig ingenting att sluta tidigt på tisdagar. Mycket givande matte lektion som vanligt. Känner verkligen att jag utvecklas till det bättre. Inte i matte, då vore det att ljuga för mig själv och alla runt omkring i min omgivning. Mary kör mer med att jobba med mig och tortera mig med en massa arroganta kommentater, men det klarar jag. Hon ska nog få igen en dag när hon minst anar det =) haha

Men är mig ett sant nöje att samtala med marty och försöka hålla en ngt normal konversation. Mina funderingar och problem har jag nu diskuterat och vi har båda kommit fram till att ge det hela en chans, vad har jag att förlora. Ingenting! Dessutom har Marty fått för sig att ag behöver detta och att det skulle vara bra för mig själv så why not!? Eftermiddagen spenderades med att färga Lisen. Det var tider sen jag träffade henne men alltid lika kul, fick den fina äran att åka Jettan hem Inte alla som får den.

Musiken är nästan bestämt till utgången på Studenten. Jg säger bara det är så inte frisörer men ändå så kul. Det är sista gången på skolan så vrf inte göra det till ett roligt minne? Vrf inte försöka ändra på fördommatna mot oss som går frisör. Vi är allt annat än blåsta och korkade eftersom det krävdes 270 poäng att komma, bitchiga, fåfänga, tykna, arooganta hela det där jävla tjaffset är nog basserat på en enda sak. Avundsjuka och svartsjuka!!



Later!

Kommentarer
Postat av: Maarty

Hahaha! lycka till att ge igen, du vet att jag skojar! ;) Och vi SKA få igenom denna låten:D

2009-03-31 @ 18:31:35
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Martina

Höörru ta tag i bloggandet!

2009-04-15 @ 19:43:19
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0