Nostalgi

Det sägs att tiden går fort när man har roligt och det stämmer nog väl in på verkligheten. Jag närmar mig mina 19 år, studenten och balen.och undar vart tusan har tiden tagit vägen, vad har hänt på vägen? Vänner har kommit och gått. Det har hänt fruktansvärt mycket på vägen. jag är inte samma person som jag var för 8 års sen. Jag har utvecklats, vuxit, ändrat uppfattningar om saker och ting, ändrat mina åsikter och värderingar. Ibland skulle jag vilja stoppa tiden, för att känna att jag verkligen lever och hänger med i tempot som väntar en. Det är fullt upp hela tiden. Man är dränkt i skolarbete har man tur kan man få lite luft och ägna sig åt saker ocm man verkligen vill instället. Men sklolan är en viktig del och det är inte långt kvar. Vi har snart gått alla våra år. Helt sjukt. Men så sant. Får lite nostalgi när jag tittar på gamla bilder. Tänkte dela med mig av några.

 
Skolavslutning i 9:an       Tennisläger i Kroatien
 
Maskerad                Julavslutning 2:an
 
Sommaren 06                   Skolresa i 9:an segeltur till Marstrand och Danmark
 
Förfest innan Pluto 16     Rebeccas födelsedag 06
 
Spexet i nian                      Skolavslutning i 1:an

Later!

Kommentarer
Postat av: L.A

Could not agree more! Vill med ta en pause och verkligen kunna upfatta vad som händer runt omkring mig.

2009-03-09 @ 00:50:47
Postat av: Martina

härliga bilder Elin! :) Gillar absolut bilden på oss haha

2009-03-09 @ 08:40:21
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Elin

Savr på L.A! Ibland känns det som man skulle vilja stanna tiden för att kunna njuta till fullo och verkligen vara med i allt som händer. Tiden går alldeles för fort. Därför får man se till att vara delaktig i varje minut och försöka blicka tillbaka på alla bra minnen för de är de som gör livet värt att leva!



Svar Martina: Ja jag gillar verkligen den bilden jag med. Ska framkalla den och sätta in i mitt fotoalbum!

2009-03-09 @ 10:18:51
URL: http://elinds.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Wow, vad det är längesen, du fattar nog inte hur mycket jag saknar dig, det är så himla länge sedan och ÄLSKAR dina bilder!

2009-03-09 @ 20:01:50
Postat av: Elin

Jag saknar dig jätte mycket med! Var verklige hur länge sen som helst. Har försökt få tag i dig men vet inte om du bytt mobilnummer eller liknande. Men vi får verkligen se till att träffas snart! Miss you!

2009-03-09 @ 20:11:47
URL: http://elinds.blogg.se/
Postat av: Linda

OH! Jösses... det där är 3 år sedan vi var iväg och seglade och ändå minns jag det som igår! Vilken panik jag hade! haha.

Roligt hade vi i alla fall :)

2009-03-14 @ 14:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0