Söndag 22 mars

Jag vill inte att helgen ska ta slut. Jag vill inte ha en ny vecka för vet vad jag har att vänta mig. Det är bara jag som kan få ett slut på allt och jag önskar att jag visste hur. Efter förra veckan har jag helt tappat tron på allt! Men jag hoppas att det får en vändning snart. Tackar Malin för att hon lugnade mig på bussen i fredags när jag fick en hysterisk gråtattack. Det gick jättebra att jobba på bryggan i fredagskväll trots allt som hänt. Efter bara 4gånger känns det som jag kan det mesta. det är alla drinkar jag måste lära mig men annars så. och i går var jag tillbaka på torgstallet igen och där är det sig likt. Kände mig hemma direkt. Har saknat att jobba där.

Sen var det släktkalas och är glad att jag inte har barn. det var full fart ändå från de kom till de åkte. Idag har det varit en lugn dag. Har pluggat, klippt Fredrik, varit på hockey för tredje gången i mitt liv haha. och sen avslutades kvällen med gossipgirl och för att sedan bli sittandes vid datorn. Jag hoppas att nästa vecka kommer att bli kanon.
Later!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gråtattack? inte bra... dock behövs det nog ibland, behöver få ut saker från kroppen! ring om det är något! :)

2009-03-23 @ 14:52:05
Postat av: Elin

Tack Linda! Skönt att veta att du finns där. Btw måste höras om Gällsta-milen! =)

2009-03-23 @ 21:06:28
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0