Söndag 15 mars

Söndagar brukar vara en utav de värsta dagarna på veckan. Men denna söndagen har stuckit ut från mängden. Jag har inte kännt av ångesten som brukar krypa sig sakta fram även om jag har skolarbeten som jag skulle kunna dränka mig i. Har varit en jättebra helg. Jobbade igår. Blev mycket senare än vad jag förväntat mig började 16.00 och slutade efter 03.00. Så var inte hemma innan halv fyra. Men det var riktig kul att jobba, inte vad jag är van vid direkt. Vad pubkväll på bryggan och de firade sant patrics day! Genom att ta dit ett band som spelade och underhöll på högnivå. Till en början gick det städat till men när alkoholen började göra sitt blev det mer liv. De var fullt, folk blev till och med nekade att komma in. En riktigt trevlig kväll. Dagen idag har varit fruktansvärt lugn. Har tränat, klippt mamma, sovit det är väl det jag gjort. Önskar att jag hade pluggat lite men det är försent att tänka på nu. Får ta tag i det i veckan istället =)



Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0