Sjuk!

Har varit hemma och varit sjuk hela dagen. Det hela börade igår. Vaknade och kände att någonting inte var som det skulle. Halsen värkte och jag hade ont i kroppen. Men efter att ha tagit en dos alvedon så släppte det en aning och jag gick till skolan som vanligt. Pelle i från schwarskopf hade färkurs för oss och visade lite olika färgtekniker det slutade med att Marty blev lila/ gråhårig med en violett och en laxrosa slinga. Riktigt snyggt måste jag säga. Joanna blev återigen kopprig, vilket hon passar sjukt bra i och Cissi fick ljusa slingor.

Jag överträffade mig själv på engelskan. Hade nationellt prov och trodde inte jag skulle kunna prestera så pass bra som jag gjorde. Men jag och ida var ett bra team och gjorde succé haha. Sen var det bio på kvällen. Män som hatar kvinnor blev det. Både sällskapet och filmen var riktigt bra så får tacka för en toppen kväll.

Idag har jag inte gjort alls mycket vaknade och mådde sämre än igår så bestämde mig fort för att vara hemma. Ställer någon frågan vad har du gjort idag? Börjar jag fundera.. Vad har jag egentligen gjort? sovit bort halva dagen och legat och glott på tv. Har till och med glömt bort att äta så när pappa kom hem var det på tiden att jag åt. Blev hemmagjorda köttbullar och potatismos riktigt gott var det. Men jag hoppas att jag mår betydligt mycket bättre i morgon så jag orkar ta mig till skolan. Jag orkar inte vara hemma en dag till, blir rastlös och uttråkad. Men vad har man för val? Inget, här handlar det bara om att se till att vila så man blir frisk någon gång.



Later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig kompis! :)

2009-03-25 @ 21:44:12
Postat av: Maarty

Krya på dig kompis! :)

2009-03-25 @ 21:44:55
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0