Rekomendation!

Jag är ledig idag och borde egentligen ägna mig åt att plugga men har inte funnit motivationen ännu. Men den kommer, är ledig i morgon med så kanske tar tillfället i akt och dagen är ännu ung så det finns tid. Men just i dagsläget ser det mörkt ut. Var mer lockande att kolla resor med mamma, rensa bland mina bilder och kolla en massa annat skit. Å andra sidan är det fel att kalla det skit. Det är kanske inte de viktigaste sakerna man kan ägna sig åt men det är något som gör tillvaron lite enklare och lite roligare. Det finns så mycket annat som är betydligt mycket roligare än att dränka sig i skolarbete, varför tortera sig i onödan liksom när man kan ägna sig åt andra roliga och intressanta saker. Men även skolan ska få sin tid jag lovar!

Skulle vilja rekomendera Sebastian till alla er som känner att håret är en aning dött, saknar glans och är allmänt skadat av alla kemiska behandlingar. Älskar verkligen dessa produkter, ligger mig varmt om hjärtat så testa dem! De gör skillnad. Mitt hår är inte vad det en gång varit. men har bestämt mig för att sköta det ordentligt nu så jag kan spara ut det utan att det blir tunnt och eländigt. Super bra schampo/balsam/ leave in inpackning som jag verkligen rekomenderar!


Later!


Kommentarer
Postat av: Martina

Yeeah! Sebastian är det bästa :)

2009-03-09 @ 12:39:09
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Elin

I know! Alla borde ge det en chans =)

2009-03-09 @ 12:49:59
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0