Nystart??

Jag vet att jag har sagt ett antal gånger att jag är emot nystarter av alla dess former just pga att de inte funkar i längden. Man ger upp för lätt och håller det bara ett par enstaka dagar. Men jag ska försöka ändra min livstil en aning. Jag vill inte kalla det en nystart eller något i den stilen utan jag gör detta i förhoppning om att bli piggare. Ska börja med att sätta upp et schema vilka dagar jag ska träna osv så det verkligen blir av. Känns som det är lättare att träna om man har särskillda dagar då man tränar. Lättare att planera in annat med! Sen ska ag försöka hålla upp med godisätandet och småätandet. Inte så stora grejer men ska se om det kan ge lite resultat.

Tänkte att jag skulle sova ut länge idag men blev inte så. Vaknade 8 och var jätte pigg så bestämde mig för att äta lite frukost och åka och träna. Så blev bodypump och sen hem och äta lite och sen iväg och kolla på båtar med pappa. Har inte hänt så mycket mer idag. Väntar mest på att få åka iväg och jobba. Börjar fyra så är väl dags att börja göra mig i ordning. Önskar er en jättetrevlig lördagskväll, vad ni nu än hittar på. Om det blir melodifestivaleb, lugn hemmakväll, ute kväll m,m. Min kväll kommer spenderas på bryggan.




Later!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är så duktig elin! :)

Hur går det på bryggan då? Kul?

2009-03-15 @ 12:04:35
URL: http://linneacharlottalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0