Misslyckat biobesök!

Hörde på radion igår att de pratade om ett misslyckat biobesök och varför det just blir misslyckat. Det är så fruktansvärt mycket som kan göra det misslyckat. När någon inte stänger av ljudet på mobilen, prasslar för mycket med godispåsar eller dylikt, smaskar, sitter och berättar hela handlingen eller ännu värre berättar vad som ska hända i förväg. De berättade mycket om vad som kan göra ett bio besök misslyckat och då blev jag påmind om mitt värsta biobesök. Det slår nog allt de som de pratade om. Jag kommer inte riktigt ihåg när det var men troligtvis var det i ettan eller tvåan. Vi skulle gå och se på grodanboll med klassen. Allt var frid och fröjd ända tills bion slutade. Då vänder sig Alexander mot mig och spyr rakt över mig. Jag kunde se precis vad han hade ätit till frukost. Tror aldrig jag har varit så äcklad i hela mitt liv. Hade spya över hela mig. Fröknarna oroade sig mer över Alexander hur han mådde och struntade nästintill mig. Som tur var kom mamma oväntat och hämtade mig. Det var tur i oturen. Det är ett biobesök jag inte glömmer i fortsättningen!


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0