Måndag 23 mars

Ännu en ny vecka och ännu en ny måndag. Den började bra men klassråd och matte. Sen när jag kom hem var jag så fruktansvärt så jag somnade i en timma ungefär innan det var dags för att åka ner till torgstallet och fika med Rebecca. var länge sen man träffade henne, men är lika uppskattat varje gång. Tiden gick fort och vi hade mkt att prata om så måste se till att det bli en till gång inom kort, har nog ännu mer att prata om. Dagens träning har sett till så jag fått blåsor på mina händer. jag säger det ingen, styrketräning är inget för mig. jag är inte gjord för det och definitivt inte mina händer. Men ska man vara fin får man även lida pin. I morgon blir det en lång dag. Först skolan, färgkurs och därefetr engelska snen support då antingen Stina ska göra bröllopsuppsättning på mig eller jag på henne därefter bio. Så ser ut att bli en mkt trevlig dag. Nu ska jag dra mig tillbaka och läsa i min nyinköpta tidning!


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0