Kanon!

Jag är mycket nöjd med denna dagen. Kunde inte varit mycket bättre. I och för sig morgonen kunde startat bättre än att vakna med halsont och utav en sopbil men förutom det har det varit toppen. Åkte in till borås vid tolv för att träffa Andrea. Men efetrsom hon inte slutatade när jag kom joinade jag Ann-sofie och Ida på Gina utförsäljningen. Jag hatar att gå bland tusen av olika plagg som är rörigt upphängda och när det bara finns enstaka storlekar. Med tittade igenom allt lite snabbt och slutade med att jag gick ut därifrån med en kjol, ett par jeans skjorts och en kofta. Riktigt bra kap första gången jag har orkat kolla igenom en rea och hittat något som för övrigt inte är helt onödigt! Great. Sen gick jag bort till Andreas lägenhet fick sitta och vänta en stund i trappuppgången och kände mig lite lätt som en hemlös haha. Men gjorde mig ingenting satt och läste metro till Andrea äntligen kom.

Då var det dags att klippa hennes hår. Blev enbart toppnig inget avancerat inte. Därefter lagade vi lite mat. Blev nudelwook och blev verkligen super gott. Det är väldigt mycket vi är bra på tillsammans. Kompletterar varandra grymt så det blir en skitbra kombination. Tog sen en välbehövd långpromenad då vi pratade av oss. En sak som jag fick med mig som jag fortfarande sitter och funderar över är att det finns en myt om att killar får bröst utav kycklingsallad. Förklara gärna  detta för mig för det är obegripligt haha. Många skratt nästinill tårar blev det för så kul hade vi.

När jag kom hem var det dags för träning igen. Så jag är helnöjd med dagen. Känns som våren är på väg och människorna blir allt mer glada. Allting känns inte lika omöjligt längre. Jag kommer klara det här. Men nu ska jag fortsätta att försöka vara lite realtions expert. haha. Det är betydligt lättare att hjälpa andra än att hjälpa sig själv eftersom man ser problemen med helt andra ögon.
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0