Helt slut!

Har precis kommit hem ifrån träningen. benen känns som spaghetti och vill bara vikas plus att armarna är helt slut. det är till och med jobbigt att sitta vid datorn. Om jag känner så här redan idag, kan jag bara gissa hur jag kommer känna det i morgon och i övermorgon. Det var skönt att komma hemifrån en stund. Kände att jag hade gjort mitt när jag lagat mat till hela familjen för andra gången. Denna gången blev det inte potatisgratäng med kasler utan lax, potatis och spenat. Låter kanske inte jättegott och jag är heller inte jätte förtjust i just spenat men det finns vissa knep man kan ta till ör att få den att smaka helt underbart men inte just spenat! Tror jag får dra mig härifrån en stund. Armarna klarar inte av att hållas i 90 grader sittandes  vid datprn och skriva. Försöker att strukturera upp veckan men vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt men grovplaneringen ser ut som så här:

Tisdag: Kolla på fotbollsturnering uppe i fotbollshallen. Då treorna ska slåss om vilken klass som är bäst. Ska bli spännande att se. Därefter träning. Step och spinning.
Onsdag: Skola, Utevcklingssamtal, Apu
Torsdag: Skola, träna bodycombat
Fredag: APU

Det är så långt jag har kommit med veckan. Kommer säkert klämmas in en och annan träff med vänner och liknande. Men har man bara en grovplanering att hålla sig till så löser sig det mesta. Nu ska jag ta och lägga mig i soffan en stund och vila upp mig. Bodypump är fruktansvärt jobbigt, eller rättare sagt det blir vad du gör det till!



Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0