Härliga söndag!

Helgen börjar lida mot sitt slut och bör därför samnafattas. Kan säga så mycket som så att den har varit lugn. Hade apu i fredags och därefter jobbade jag på bryggan. Andra gången där så kan inte påstå att jag kan alltför mycket. Men blev så illa tvungen då jag och Petra var ensamma ute i lokalen så det var allt eller inget osm gällde. Vick ta för mig så mycket som det gick och försöka lära mig så mycket som möjligt under väldigt kort tid. Men gick jättebra, över min förväntan. När jag satte mig i bilen strax efter 01.00 var jag helt slut, men var tvungen att åka och hämta sebastian så klockan han bli efter 02.00 innan jag var i säng. I går var det frisörmässa i Jönköping. Kan säga så mycket som så att frisör mässan i Göteborg var betydligt mycket bättre då de stora leverantörerna var där. Nu var det bara små företag som man inte kände igen men givetvis en del välkända märken. Inhandlae en sax och effilersax. Tog emot en aning men va tusan man måste ha bra grejer om man ska klippa!

Idag har jag haft en dag helt för mig själv. Stängt av mobilen dragit mig ifrån datorn. Allt som har med tekniken att göra. Rensat huvudet. Gick upp tog åt frukost, tog en promenad, bakade, lagade mat, tog hand om mig själv gjorde ansiktsmask. hårinpackning, peeling m,m. Så nu känner jag mig ren som aldrig förr och len som en barnrumpa haha. Denna dagen var välbehövd. Kanske borde bli till en tradition. Ingen alkohol för min del denna helgen. Pluto lockade inte mig för fem öre sparar mig till något bättre av högre kvalité!

I morgon får jag se vad som händer. Men på tisdag har jag lovat att vara publik på tingsholmsfotbollsturnering så där är förmiddagen planerad! Sen blir det plugg och träning för min del. Men är ledig måndag tisdag så känns oerhört skönt!



Later!

Kommentarer
Postat av: Martina

jag kanske inte missa allt för mkt?

2009-03-09 @ 08:41:52
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Elin

Du missade inte allt för mycket tycker jag inte. Man gick lätt igenom där på en halvtimma. Sen att vi gick där från 10.00 till 14.30 är en annan sak =P Kallsa beslutångest haha. Velade fram och tillbaka om jag skulle köpa sax eller inte. Men annars var det inte så mkt att ha. Varken schwarskopf, Loreal, Matrix var ju där.

2009-03-09 @ 10:20:30
URL: http://elinds.blogg.se/
Postat av: Elin

Du missade inte allt för mycket tycker jag inte. Man gick lätt igenom där på en halvtimma. Sen att vi gick där från 10.00 till 14.30 är en annan sak =P Kallsa beslutångest haha. Velade fram och tillbaka om jag skulle köpa sax eller inte. Men annars var det inte så mkt att ha. Varken schwarskopf, Loreal, Matrix var ju där.

2009-03-09 @ 10:21:08
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0