Godnatt!

Nu säger jag godnatt och drar mig tillbaka. Kvällen har varit minst sagt lugn. Träningsvärken släpper inte och antar att det kommer bli en utmaning att ens ta sig ur sängen i morgon. Men det problemet får jag kämpa med i morgon. Har kollat på halv åtta hos mig, ett mycket underhållande program måste jag medje. Alltid lika kul att se vad det finns för olika typer av människor, vad de har för hem, vad de lagar för mat m,m. Alexander min kusin har även varit här idag för hans mamma var på kör och hans Jocke var på spelkväll. Han gav mig ett bra tips haha. Man kan faktiskt lära sig något i från 7åringar =P. Om det är något du vill veta någon gång men personen i fråga inte vill berätta kan du säga att du också har en hemlighet men inte berättar innan han/hon berättat först. och när man väl har fått ur personen hemlgheten har man inget att berätta. Smart grabb det där ;) Godnatt och sov så gott!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0