Godmorgon!

Godmorgon! Snart är det dags att ta bussen till Borås. Har haft en väldigt dålig natt knappt sovit något så hoppas att jag orkar hela adgen ut ändå. Det är återigen dags för praktik, får se vad jag har för kunder när jag kommer. Alltid lika spännande. Måste försöka sluta lite tidigare idag för att hinna med en tidigare buss så jag kommer i tid till jobbet sen. Så först praktik och sedan jobb på bryggan. Får se om jag även blir fyllechaufför i batt sen med åt min bror. Hoppas att det inte blir allt för sent bara eftersom jag ska upp tidigt i morgon bitti till frisör mässan.

hela morgonen har jag varit irriterad på folk som säger att de ska supa bort sina problem eller att det shjälper att festa. Frågan är gör det verkligen det? Får man snarare inte mer problem och gör saker man inte skulle gjort annars bara pga att man mår dåligt. Att festa med mottot att supa bort sina problem slutar aldrig bra. Man skaffar sig bara ännu fler problem och problemen förslyttar sig! Väx upp! Skaffa dig ett liv och klipp dig! haha ;)



Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0