God morgon!

Då var det torsdag idag. Var ovanligt glad när jag vaknade i morses. Vädret gjorde det ännu lättare och gjorde morgonen ännu mindre smärtsam. Det var kallt dag men gjorde inte så mycket. Höll upp varmen under promenaden till bussen. I går var jag i skollan. Hade bara en lekion nämligen Kultur och stilhistoria. jag kan inte påstå att vi fick så väldigt mycket gjort. Bel ven väldigt flamsig lektion. Då jag, Marty och Mia roade oss med att testa peruker. Hoppas att få dessa groteska och hemska bilder utav Marty så jag kan dela med mig av upplevelsen! Sen var det utevcklingssamtal. Känns som det är väldigt meningslöst. Det är aldrig något problem någon gång, bara fortsätta i den stilen som man gör. Rätt tråkigt ändå men givetvis skönt!

Sen hade jag en bokad klippning på praktiken. Kom in en utländsktjej. Med grovt, sönderblonderat, supertjockt och långt hår som ville klippa sig så som victoria beckham hade innan. En frammåtlutat bobbad page! My god säger jag! Där hade jag hår som jag kunde drukna i. Hon hade världens mäktigaste virvlar och världens tjockaste hår. Det tog sin lilla tid men resultatet blev bra. Idag ska hon komma hit till skolan och färga bort hennes kyckling gula färg till en lite mer behaglig. Men jag säger bara det jag tänker inte bleka det för då går det av, bokstavligen av!

Sen var jag även på hockey för allra första gången. Ett riktigt framsteg från min sida. Var ett under att Mia fick med mig. Men kan säga att jag är faktiskt förvånad över att jag faktiskt tyckte att det var riktigt kul. Så lär nog inte bli den sista. Vem vet kanske blir i morgon? jag förstod inte så värst mycket av reglerna men tyckte ändå efter Mia förklarat för mig förstod jag nog det allra viktigaste. Men det allra viktigaste måste ju vara att man förstår när det är mål! haha =P

Får se hur dagen artar sig. Har några planer i huvudet som jag måste diskutera och se om de går att utveckla i vrkligheten. Men tror att jag kan behöva pappas stöd där! Ha en super bra dag och njut utav det härliga vädret! För det ska jag göra!¨



Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0