Dålig uppdatering!

Det har varit dåligt med uppdatering det sista, får skylla på att det har varit mycket att göra men kan ändå försöka samanfatta veckan som gått. För nu börjar det äntligen lida mot helg! I måndags var jag i skolan hade enbart matte och som vanligt sög det. Kunde lika väl hållt i genomgångarna själv eftersom jag hela tiden fick hålla på att rätta honom samt förklara hur man skulle genomföra uppgiften. Sen var jag på praktiken och färgade Ann-kristin och klippte henne. I tisdags slutade jag tidigt hade bara frisörteknik, när jag kom hem gick jag ut och gick i det fina vår vädret och klippte min farbror feter det. I onsdags var jag återigen på praktiken efetr skolan. I går belv jag äntligen färgad. Nu är de tre olika utväxterna borta. dels min egna, sen en gul och sen en vit. Nu är det en jämn färg. Känns jätte skönt.

Nu sitter jag här i skolan, känns lite konstigt att vara här en fredag. Men åkte in tidigare för att fixa och hämta lite saker åt Mia i skolan som hon glömt. Känns ändå skönt. Kan man ta det lite lugnt innan man börjar och slippa stressa till praktiken. Vaknade en aning på fel sida och är tacksam för att jag var ensam uppe. Kunde jag äta frukost i fred, läsa tidningen och bara vara. Men hoppas att det går över snart annars  kommer det bli en relativt jobbig dag när man ständigt måste vara trevlig mot alla kunder. I kväll ska jag jobba på Bryggan när jag kommer hem. Så där går den kvällen. I morgon ska jag jobba på torgstallet, sen fira min storebror som fyllde 26 år i går. Så även lördagen är planerad. men resterande utav det som återstår utav helgen får jag se vad som händer. Är lite sugen att gå på bio eller något i den stilen men får se vem som kan tänkas vara sugen.

Idag på lunchen ska jag nog inhandla något nytt. Man blir alltid lika sugen när vädret är som det är. Jag säger bara det. jag älskar verkligen våren!



Later!

Kommentarer
Postat av: Maarty

tack för update;D

2009-03-20 @ 16:45:40
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0