4 Mars

Hade sett fram emot en sovmorgon idag men vaknade tidigt utav sopbilen och efter det var det omöjligt att somna om. Låg länge i sängen och drog mig innan det blev alldeles för långtråkigt och jag insåg att det var lika bra att gå upp. Gjorde mig lite frukost som bestod utav fil med banan och kiwi samt hembakta tekakor. mums. När mamma sen kom hem ifrån nattjobbet bad hon mig att färga henens hår eftersom hon fått lite smått panik på hennes utväxt, då ska vi inte tala om min. Men mamma säger att det är skillnad för att min inte syns yeah right. Kolla noga så syns det. Får ta tag i det snartast möjligt. Blir dock inte innan frisör mässan i helgen. Har insett att jag ska sluta att platta mitt hår på ett tag eftersom det dels sliter på håret i onödan och dels att det inte är helt tokigt att få fram lite lockar. Det kommer bli svårt eftersom jag gärna drar några tag med plattången men kan ju i alla fall ge det en chans.

Snart åker jag till Borås för att träffa Andrea en stund. Hennes hår behövde lite vård så får se till att fräscha upp det lite grann. Blir lite matlagning och en massa prat så ser ut att bli en kanon eftermiddag på min lediga dag. Efter det blir det träning. Ha en bra dag!

Later!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag fixar din utväxt:) .. och skrievr jag lite tydligare kommentarer än du kanske? hahah

2009-03-04 @ 17:32:08
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack Marty. det behövs verkligen. När kan vi ta det? =) Jag har rättat till min komentar haha gick inget vidare igår ;)

2009-03-04 @ 21:18:17
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0