3 Mars

Först och främst vill jag ge kritik till Schwarskopf visningen igår. Jag brukar vara relativt lättroad men när ag nästan somnar och sitter och vrider mig av uttråkning är det ngt fel. Det var till och med folk som gick innan visningen var slut och det är dålig kritik. Sälva frisyrerna var jättebra och intresanta men arrangemanget och uppläget av själva visningen var kasst! Så kritik till Schwarskopf!

Idag hade vi kundpass. Hade två kunder, färg och färg och klipp. Gick galant och båda blev nöjda med sluresultatet och det är huvudsaken. Sen hade vi engelska ett tag innan vi tog bussen hem. Väl hemma var det bara att bege sig ner til stan igen för att fika med Josefine på Torgstallet. Jätte trevlig och mysigt verkligen! Blir inte så ofta man hinner träffas men när vi väl gör det så utnyttar vi tiden till max. Han prata om en hel del om allt möjligt verkligen. Skit kul! Tur att jag har dig josse  =P Sen var det träning på onyx som gällde. Dubbelt spinningpass, så är lite lagom trött i mina ben nu. Men det gorde nog susen. Nu är det dags att göra sig i ordning för sängen.
Later!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack själv elin:) riktigt stolt över att vi hittade en lucka så vi kunde ses!

2009-03-04 @ 22:15:10
URL: http://josefineaxengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0